寫作進度

2012年9月29日 星期六

第四戰

《第四戰》



冬天出生的人, 一般是比夏天出生的人多一份堅忍
我不能就此結論, 卻也不能解釋這直覺
總之, 阿K是比我少條筋的

我的生日如往常一樣平淡過去
也跟往常一樣沒有收到禮物


然而, 我卻想乘這機會...

2009/12/13
我:你快d送野畀我啦 XDD~
K:你想要咩呀@@
我:好損人利己feel所以唔好啦 @@"

還是不要這麼直接好...

K:你想要既野好損人利己?!xd
我:我就覺得唔損既其實 xd
K:,,做咩-v-
K:快D啦!!!@@

我:你唔制既你當我無講過啦...
我:畀我幫你打一搶 @@"


來吧! 用鮮榨精液來做我的生日禮物...!

K:!-___-,,我考慮下
K:(多數甘樣拖會不了了之xd)
K:好喇到我講
K:朝朝諗住送野比你呀,,~.~,,

朝朝當然就是校園狂想的阿朝!
我:...><"
K:你試下叫佢比你打一搶丫xd
K:你叫佢送野比你,,,跟住佢問你想要咩,,跟住同我地頭先既對答一樣xd


幹嘛... 轉移視線啊?
而且阿朝欸, 哪是這麼容易攻略的人
幾年前就已經失敗過了啊...

我:癡線啦 = =" 反面都有份"
我:佢會話「我同你唔係同一類人」

K:佢可能制架嘛,,試啦試啦xdd
K:唔好諗喇=p


幹嘛... 己所不欲勿施於人欸
我又不介意你直接說不要...

我:我應該從來都未同佢講過呢類topic bo...
K:咩丫,,你話送野比你嘛,, 跟住佢就應該會話想要咩,, 跟住你就話,,,甘呀,,要你得唔得xd 好自然丫xdd
我:= ="
我:我怕傷感情喳... 佢當我講d野好認真"

K:而家試呀=p
K:我有機會一定試囉xd

我:你咪試lo xd 等佢問「送d咩好」就話送個人 = ="
...

我開始留意到, 談這類話題的時候他變了個人
他不是我以前所認識, 無所不談, 無所不為的阿K...

2009/12/13
我:一月又無其他假"
K:係囉,,我本來都想送比你,,不過你又唔得閒bo
我:送畀我...??
K:送你想要架囉xd,,不過你唔得就冇計啦=[
我:遲早都得架啦,最重要係你句「想」xd
K:..你得閒我就會唔得閒架喇xdd
我:唔會令你太難過個bo... xd
K:那一係甘,,你減左肚腩甘話我就制XD
我:會考完都未得都似 = ="
K:哈哈哈xdd
...

2009/12/13
(談到前幾次我們的洩慾計劃)
我:你d包剪dup既Q lo...
我:次次都勁唔公平... 我得兩件 ><"

K:....車
K:你可以著多D架=p

我:下次不如著住校服 = ="
我:唔會蝕你咁多"

K:有下次先算=p
...

2009/12/14
我:你仲差你份禮物未送畀我丫 XD
K:車我話諗下姐嘛
我:應承我啦...xd
K:如果朝朝肯我就肯啦xd
K:如果你搵到第二個人肯我就肯=p

我:你要我搵人搞咪仲衰 XD
K:為左我搵人搞 似乎唔成立嘛xd
K:應該係為左自己xd

...

我開始對這種推搪感到反感...
要是你完全不想有人幫你打槍
你直接的告訴我不就好了嗎?

他一直都在享受著吊我的胃口嗎?


然而, 我對這些「差一點」的誘惑抵抗很差
又太久沒嘗過那種把別人的老二握在手上的漲熱又神祕的感覺
我只能一次又一次的苦苦哀求...

2009/12/14
我:其實點解你咁怕人搞者...??
K:你睇下邊個唔怕
我:我囉 xd
我:有無個原因係點解你會怕先...
我:講真我細細個個時本來咪又係驚驚地... 後來其實覺得都幾enjoyable丫,又無咩好怕,就無所謂lo...

K:...唔要-___-
我:你連試都唔試就話唔要 = =" ??
K:...係呀
K:你搵到人先算啦

我:同你平時自己打飛機差唔多之嘛,自己唔使郁添wo...
K:...我唔會架!.\ /.
K:你搵人啦@@


好... 好... 算是明確答案了吧
但正當我想要打消這些念頭時...

K:哈唔會有第二個人又鼓吹緊你搵人掛xd
K:有既話我睇下幫唔幫你xd


哪有其他人會開這種怪條件?!

我:你咁講既話其實我有無都會話有架啦 = ="
K:我信你架xd
K:你唔會甘恨有野打掛-__-

我:你又知我唔會咁恨?? xd
K:..甘都要睇下架姐=p
我:睇下咩...??
K:唉呀你好煩呀-__-有冇呀

幹... 豁出去了
平日我真的很少說謊

我:有但係唔好問邊個...
我:雖然小學既你應該唔識

K:車-3- 甘唔幫你喇xd唔識既
我:你前後講既野唔一致既 = ="
K:點會xd
K:我都唔講肯定野既
K:你咪同佢講我肯左囉xd

我:咁你咁講既話你索性講我永遠都唔使搞你, 一了百了啦 = ="
K:甘又唔好
K:唔可以甘絕架嘛xd
K:要係甘吊住xd


他媽的!

我:咁你要吊住又永遠唔會畀人拎到既咁我點想都無用啦
我:唉... 講咁多都sai氣 = ="
我:我去沖涼啦"

...

那次我真的動了火
我是那種明明已經怒火燒得紅熱還裝作沒事的人
要我明確的寫出一個人很可憎、很過份
這個人必定已經超過了某種難過的界線


我也好希望不需要這樣低聲下氣的求人
還要是求人把老二拿出來塞進我的手裡

可是我根本沒得選擇
本來已經脫離這些性關係好一段時間了
但被阿K挑起了, 而全世界又只有阿K能攻略的時候
我真的只能像一隻最飢渴的吃屎狗一樣
搖頭擺尾只為吃到那沱聊勝於無的屎...


一個月以來, 我只能寢食難安的想著如何讓誰給我打一炮
反正就那樣一次就夠搞定阿K了
跟阿K也開始小心起來
免得人找到了, 跟阿K卻反了目

卻...

2010/1/7
K:你既偉哥係咪唔掂呀@@
我:我既 = ="
我:應該係 = ="

K:哈哈xd
我:搞錯呀 = ="
我:你無視我既誠意

K:咩誠意=p
我:搵得咁辛苦都要搵個人 = ="
K:....唔好搵啦@@
我:...
我:你開完咁既條件先叫我唔好搵 = ="

K:唔係開黎做咩=v=
我:唉 白費我既誠意啦
K:有誠意大晒呀
K:你搵到我唔阻止你架xd

我:...
我:你明知我搵唔到架啦...= ="

K:...下
K:我諗住你會搵到架@@
K:我係個唔反口既人黎架

我:講真我都ngai左你一個月有多啦... 做咩咁大牌架 = ="
K:...有人唔大牌咩
我:你睇下我幾時有大牌過 = ="
K:..唔計-v
我:我就咩都唔計咁唔公平
K:...人人都唔制啦
我:咁因為我同人人都唔熟
K:我係羊仔黎架
我:唉你好煩 = =" 我無野好講 = ='
K:...甘你放棄咪唔煩啦
K:我訓嚕@@
K:掰掰

當時也許我埋怨過很多的事情
埋怨阿K真他媽的公主性格
埋怨別的 GAY 都沒跟我'認識'一下
甚至埋怨這個社會被異性戀主流騎劫
我們 GAY 對女性的欣賞仍在
但異男那一點點好奇老二的感覺都被標籤為異常
被完全抹殺了...


現在的我
只能埋怨的, 就只有自己

2010/1/9
...
我:有時我真係好憎你 = ="
我:講咁耐都唔妥協 = ="

K:..你甘架
K:我唔制就憎人=3=

我:因為係你撩起我先囉 = ="
K:...甘我唔撩你喇
K:你唔好搵我黎咩xd

我:已經撩起左我先話唔撩有咩用 = ="
我:真係唔嬲就有假 = ="

K:..但係你叫我幫你架咋喎=3=

一開始絕對不是我先提出的好嗎?
你還講道理嗎?

我:我記得一開頭係你撩我先 = ="
K:....我點都唔制架喇
我:咁你之前就唔好講到好似有行咁 - -"
K:.....你真係搵到我唔會反口=v+

你這樣不就是矛盾嘛!
戴了頭盔才來威, 很沒 guts!

我:點解要我做d我做唔到既事
K:....甘你咪放棄囉=v=
我:你撩起我癮之後叫我放棄 = ="
K:....我冇撩你搞我=3=
我:當初係咪你撩我先 = ="
K:甘然後我咪幫埋你-v-
K:甘咪完囉-v-
K:不過你既desire 想要更多姐嘛

我:...

我幹!

我:我考慮緊聽日搵個人
K:搵囉@@
K:佢制咪得-v-

我:好我訓先,聽日先算
我:bye

我不甘心。


然而我不是喜歡說謊的人
結果我真的約了一個師兄
第二天上來我家溫習

師兄是一個其貌不揚的好人
其實他跟阿K並不認識
我大可以不用想辦法搞他
事實上我甚至可以不用請他來我家

大概這就是阿K抓準我的弱點
我不太會也不太懂說謊

還好我跟師兄本來已經談過這些話題
他沒看過A片, 我就很直接的放給他看
他卻真的把頭扭向一邊, 專心溫習

也不要緊, 阿K不知道就是了
這樣已經足夠讓我編個故事了...

2010/1/10
我:我今日搞掂左囉... (偷笑)
我:A片絕對可以引起男人既性衝動 xd

K:真係?!
K:你點搞掂-__-

我:本來佢好怕羞既... 又話唔要又話剩
我:後來都係對A片投左降

K:可唔可以詳述一下,,
K:我好suspicious-v-

我:我同佢講不如開A片,因為呢樣野以前我地有講過下
我:佢話佢未睇過,所以我同佢講不如上黎睇

K:!!!
K:未睇過-__-
K:係咪甘純呀=v=


真好, 只是事實那部分被質疑

我:佢睇過18+動漫但未睇過A片 = ="
我:然後一開頭佢少少怕羞話「唔好啦,做功課」個類
我:咁我開左啦,入房避一陣,出到黎佢仲[扮]做功課 = ="
我:咁又千請萬請佢[好唔情願]咁睇左 = ="
我:咁睇到咁上下,咪問佢要唔要幫手囉...@@"
我:然後佢唔講野(又怕羞)於是我就做野啦... 咁咪出完之後咪完事囉 @@"

K:你地就甘係電腦前做?
我:拎紙巾之嘛... 有幾難者 = ="
K:冇除褲?
我:個時電腦附近咁光,正常人都唔想除哂畀人睇啦 = ="
K:係褲鏈位?
我:唔係係邊度 = ="
K:...諗唔到咩問添=3=
K:真係有?
K:唉都唔知點check你-v-


熒幕上只見他暫停了打字
我心裡暗想, 這次一定過關吧!

K:佢長定短!xd
我:同我差唔多 = =" 大多兩三年都同我差唔多囉 = ="
K:佢出完跟住你地做咩,,
我:清理 = ="
K:......
K:算啦-v-
K:唔問喇
K:廢事諗,,


YYYYYYYYYYYYEEEEEAAAHHHHHHHH!
終於攻陷阿K!!!

K:我唔除衫架喎可能xd
K:even 褲


我才不怕你這招, 以其人之道還治其人之身吧!

我:呢d野到時先算啦~

2 則留言: