寫作進度

2012年8月18日 星期六

第一戰

終於決心要寫了
我還是要接受自己是一個不逼不做的人 =v=
與其無了期的拖下去要寫個完美的大綱
不如還是邊寫邊去了...

不過我還是不能確保逢星期六能出一集
本來以為我能趕上, 誰知還是沒決心
只希望大家看得高興 =]

以我的風格來說, 開首會比較悶
而內容上也要下一集開始才激戰起來
老二硬著的... 還是要等一星期!
=====================================

《第一戰》



我們維持著超級友好的關係
進入我們的第四個年頭



中四開始, 是我們公開考試大計之初
功課忙了, 小測多了
MSN 變成我們交換資訊的地方

真的是資訊, 不是"資訊"!!

我們幾乎每晚都找話題講
電腦每發出「棟凍東!」的聲音
我就反射性的抬頭, 期望看到阿K的訊息

(他打字比較港女 style
我也懶翻譯了, 其實抓到重點字眼就明白我們說啥
可以不用超專注的理解每一個字的意思)

2009/8/31
K:五天工作周戈份呢,,佢話建議書,,又話利弊,,姐係點?
我:我都唔明...
我:我利弊列點囉... 怪怪地 - -"

K:哦,,
K:我諗住作推行五天工作周既改善建議

我:都得既"
K:我爭呢樣 + bk report !
K:加油啦
K:功課功課去

這就是我們的日常交流

中四、五的時候我喜歡過一個比我們大兩歲的帥哥師兄
我們又不時談到他, 間中就會說些過界的話
尤其是上了中五... 會是讀書壓力問題嗎?


例如一次我平常的約他來我家...

2009/10/23
我:結果你都係無上黎 XD
K:..唉呀,,我訓左-___-
K:早知上黎訓丫嘛!!xd

我:我正想講「上黎我度訓嘛」 XD
K:你冇搵人上黎咩@@
我:其實...有! 但係如果你話上黎咪唔搵個個lo
K:...邊個黎!@@
我:f.7 既人 = ="
K:蔡咩咩?xd
(就是那個帥哥師兄!)
我:我都想係 = ="
K:...你會把持不住xd
我:可能架 XD
K:哈你都食唔到=p
我:T_T

其實已經撒下了曖昧的種子

現在回想起來
在他主動說到我家睡的時候
為什麼我竟然意識不到這玩笑有弦外之音?


而這音, 很快便被我們聯手道破...

2009/11/02
我:好期待跌低過20度...
K:唔期待-V-
K:唉唔鍾意=3=

我:好過夏天全身汗 - -"
我:除非唔使出街,只得兩個人係屋裡面逼黎逼去 XD

K:...我又唔會成身汗@@
K:又唔駛著甘多

我:唔好著丫咁勁 XD

...有種在我面前一件不穿

K:好呀,,係屋企咪唔著xd
我:一件都唔好喎,衫褲都唔好著
K:而家凍呀,,熱先算啦=p
我:我如果一個人住,熱凍都應該唔會著...
K:甘你咪整到周圍都係囉夜晚@@
我:咩為之夜晚整到周圍都係"
我:如果你係指wet dream既話我未試過lo ...><"

K:竟然xd
K:你係咪平時洩晒咋

我:榨唔榨乾同會唔會wet無關係"
K:不過呢,,你唔好同人講啦-___-,, 我之前有架,,,,不過之後就冇嚕,,因為咩咩咩-___-

因為... 什麼?! 難道...

我:哦... 唔通你試過?! 打班tee個背?!
(我們班 tee 背面是一隻紙飛機)
K:....係呀=3=

什麼?!
明明他平日一副天真無邪的樣子!

我:你個樣唔似"
K:哈哈
K:人不可貌相
K:我好多淫賤野你都唔知

我:你講多d lo...XD 我唔介意聽都唔介意講 XD
我:私人野我又唔會同其他人講既

K:嗯嗯
K:你冇wet 姐係你平時有啦!xd

我:咁打xx好多男仔都有啦...
K:哦,,,之前唔知邊個話咩左就唔wet ,,,跟住我就咩,,-__- 跟住上癮xd

啥?! 幹嘛每次帶壞人都沒我的份!

我:你幾時開始 @@"??
K:..今年2月幾啦
K:我好細個都好強慾架喇=p

我:係咪小學呢,tum人畀自己摸個d XD
K:.....冇呀xd,,
K:不過D人自己黎搞我

我:我小學都成日做 XD 但畀人搞呢,即使覺得舒服都好,都一定要擋..."
我:如果唔係個d人就以後都唔會搞你"

K:我唔係為比人搞而擋架xd
K:因為我守身如玉咋=p
K:即使覺得舒服都好 <- =口=,,甘下次搞下你先xd


啥......?!
認真把我搞爽, 還是仍然要擋?
還是先假設... 仍然要擋

我:不過多數我都係反應遲鈍個類人 - -"
我:次次都畀人都打中 = ="

K:唔爭在講埋xd,,之前有時排隊唔覺意「hi」到你,, 不過有D係特登,,,我鍾意引人xd
我:而家都好難引到我再玩呢類攻防戰啦 xd
K:我甘差咩>3<,,我唔信我唔得!!!xd
我:睇你幾時先成功 xd
K:不過lit著左你唔好煩我喎xd
我:= ="
我:搞興人之後又要人搞第二個唔好搞自己 XD

K:係甘喇xd
K:我唔見左本手冊,,你有假先搵我xd
K:訓喇xd

我:係咪發洩完番黎就話要訓先 XD
K:..一早玩完啦~.~

多年沒有, 而且唯獨是身體接觸能帶來的期待和刺激
一下子充滿了我整個腦袋

又能嘗試到被摸的快感!
還可以看能不能把他脫個精光!

才開始打手槍一年都沒有
就企圖挑戰我?! 阿K你準備精盡人亡吧...

我慢慢的才平伏下來, 緩緩睡去



現在想來
當時我對他來說, 也許最好的朋友
到底是什麼, 令他這麼期待跟我...
打槍?

2009/11/15
我:你呢排係咪都keep得住一日一次 = ="
我:唔知點解我成個星期都無心機咁做 = ="

K:係呀
K:駛唔駛我幫你呀XD

我:你黎真架 @@"
我:個界去到邊先...><"

K:..唔知呀-v-
K:睇下我幾興起xd

我:其實我自己黎講唔介意幫人既... 人幫自己都可以諗諗...#_#

事實是我會吐飯應...=v=
但跟攻防戰就算享受都必須擋一樣...
還是不能太早暴露出來.

雖然, 我是喜歡讓別人爽多於自己爽
不要緊, 只管找機會問他啊

K:我係幫都係D好表面架咋喎=p
K:星期三睇下點啦!@@

我:ok~
(我還裝得滿像樣的嘛...)
我:你會唔會介意畀人幫
K:...我唔想比人幫bo=p
K:我搞人就得,,,人搞我唔得xd

我:咁架 = =" 其實睇咁多小說略知道人地搞high過自己搞"
K:....
我:你唔信? 未試過就咁唔想試?? =p
(來啊... 快點上鉤啊...)
K:..應該唔會比你試xd
我:扯...><"
(唉. 直男們)
K:哈哈xd
K:訓喇=p
K:再見喇88~


於是, 我滿心期待著星期三的來臨.

(待續...)

沒有留言:

張貼留言